dinsdag 20 september 2011

Doosjes

Een tijdje niets laten horen, maar we zijn net terug van een vakantie naar Tenerife.
Deze doosjes heb ik gemaakt voor een beurs waar mijn moeder en ik hebben gestaan.

Ze zijn erg leuk om te maken en als je eenmaal de mal hebt gaat het super snel.

Op het ene doosje heb ik een bloem gemaakt en op een andere weer een 3d plaatje of een stempel van Penny Black.


Deze vakantie wil ik nog wel besteden aan het maken van een paar kaartjes, want ik heb weer inspiratie op gedaan.


Groetjes,

Chantal



3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, wat een leuke doosjes zijn dit.
    Super ook als uitdeeldoosjes voor op school. Ze zien er erg leuk uit.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am really loving your gable boxes here!! WOW!! Gorgeous designs!! :) TFS!! HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chantal, these are all so adorable!! You have inspired me!

    BeantwoordenVerwijderen