vrijdag 14 oktober 2011

Zomaar....

Dit kaartje heb ik voor mijn moeder gemaakt, we zijn vorige week samen naar de Creadagen in Arnhem geweest.
Het was een super gezellige dag en van haar heb ik de Tim Holtz mal 'Weathered Clock' gekregen en daar ben ik heeeeeel erg blij mee.
De Post Card stempel van Whimsy Stamp heb ik op de beurs gekocht, vind hem ook erg mooi voor een achtergrond.
De stempel van SWALK heb ik voor de verandering een keer met één kleur ingekleurd, Derwent coloursoft C700 Mid Grey. Dit was erg leuk om te doen en ga het zeker vaker toepassen.
Mams bedankt voor de gezellige dag.

Groetjes,
Chantal

3 opmerkingen:

  1. Hoi Chantal, gaaaaaf!!! Ik heb de klok ook net gekocht op de beurs en hij is ontzettend mooi geworden je kaartje. Meteen wat inspiratie op gedaan, lol.
    groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was een super mooie dag nog bedankt en veel plezier er mee
    groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely work! Thanks for sharing!
    Just here to say THANK YOU for the shout out for Pixie, good luck!

    BeantwoordenVerwijderen