maandag 28 mei 2012

65 jaar

Mijn schoonmoeder wordt volgende week 65 jaar en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik heb hem weer helemaal wit gehouden, ik blijf dit toch wel erg mooi vinden.
Voor de bloemen heb ik de ponsen van Nellie Snellen gebruikt, ideaal dat je de bloemen kan embossen, waardoor ze voller lijken.
De mal van Marianne design heb ik gebruikt aan de zijkant om te embossen en uit te snijden, dit blijf ik erg sierlijk vinden.
Met deze kaart wil ik mee doen aan de challenge van Anmacreatief.
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com/
Je moest embossing gebruiken.

Groetjes,
Chantal

5 opmerkingen:

  1. wat een prachtig chique kaartje zo helemaal in wit. Heel mooi, daar zal je schoonmoeder zeker blij mee zijn. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo chantal
    het is weer een mooie kaart geworden wit is wel heel mooi
    een fijne verjaardag
    groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi sereen in het wit en toch niet saai!
    Prachtig gedaan!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oja, bedankt voor je deelname bij de challenge van AnMaCreatief ;-)

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om de hele kaart in het wit te maken!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen