maandag 30 december 2013

Laatste kaart van 2013

 
Deze 'slide-card' heb ik gemaakt voor mijn moeder die deze maand jarig was.
Erg leuk om te maken en eigenlijk ook best simpel.


Het papier dat ik heb gebruikt is van Pipoos en natuurlijk in het paars.
De vlinder en de bloemen zijn gemaakt met mallen van Nellie Snellen, de swirl is van Noor en de achtergrond is gemaakt met mallen van Spellbinders.
Ik heb ook verschillende embossing folders gebruikt voor de vlinder.
 Deze chocolaatjes op een stok heb ik zelf gemaakt met pure chocolade en amandelschaafsel.
                                               De mal hiervoor zijn van de Action.
 
Iedereen een gezond en creatief 2014 toegewenst.

Groetjes,
Chantal

2 opmerkingen:

  1. bedankt voor de mooie kaart en de lekkere chocola ze zijn heerlijk d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart om het jaar mee af te sluiten, Chantal!
    je chocolaatjes zien er heerlijk uit.
    En jij natuurlijk ook een heel gelukkig 2014 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen