zaterdag 26 april 2014

Paasdoosjes

Deze doosjes heb ik gemaakt voor mijn collega's.
Ze hebben ze wel voor de pasen gekregen :-)
Ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke collega's, dus daar heb ik de doosjes wel aan aangepast.
Het patroon voor de doosjes heb ik van Heidie.
De tekst heb ik zelf gemaakt in Word, omdat ik graag een Nederlandse tekst wilde, waar ook mijn lievelings eten op zou staan (mmmmm!!).
De doosjes waren een succes op mijn werk en ik was er erg blij mee.

Met deze doosjes wil ik graag mee doen aan de challenge van miekelotte -EI

Groetjes,
Chantal

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke doosjes, Chantal.
    Daar zullen je collega's blij mee geweest zijn!
    Een heel mooie paasattentie.
    Heb je gisteren een fijne dag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke paasdoosjes. Daar zullen ze vast en zeker blij mee zijn geweest.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen