donderdag 21 januari 2016

Sneeuw

Diny heel erg leuk dat je mijn volger bent geworden.
Mijn eerste kerst kaart voor dit jaar is nu al een feit. Het is anders altijd een gevecht tegen de tijd, maar dit jaar een goed voornemen en (heel erg) op tijd er aan beginnen ;o)
Voor deze kaart heb ik de schudbol mal van Marianne als uitgangspunt gebruikt.
Een landschap er in gemaakt met mallen van Nellie Snellen.
Het super schattige ijsbeertje is ook van Marianne, net zo als de tekst.
Voor de sneeuw heb ik de confettimal gebruikt.

Met deze kaart wil ik mee doen met:

Groetjes,
Chantal 

11 opmerkingen:

  1. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goed begin is het halve werk, Chantal. Wat een super gave kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan er inderdaad niet vroeg genoeg mee beginnen. Ik doe het ook dit jaar ;) Leuke kerstkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf kaartje, en wat is die beer toch cute! leuk model! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart Chantal, goed idee om voor de sneeuw de confetti-stans te gebruiken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig die beer, blijft 1 van mijn favorieten! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je bent dit jaar inderdaad er vroeg bij voor de kerst mooi gedaan met die sneeuwbal groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie sfeervolle "Let it snow" kaart!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart. Slim om er op tijd mee te beginnen.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Chantal. Ik heb een vraag voor jou, maar kan je email niet vinden op je blog. Zou je mij willen mailen op mirandaversteege.mv@gmail.com ? Alvast bedankt, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen