zaterdag 13 februari 2016

Lollypop

Op het blog van Gerie zag ik een super mooi gemaakte lollypop.
En ze geeft een erg leuke candy weg.
Op haar blog staat een hele duidelijke beschrijving voor het maken van deze hele leuke lollypop.
Ik heb een super grote bloem gebruikt en de rand van het rozet eerst beplakt met washi tape en toen met een pons gestansd.
Het oranje label is een mal van Joy en de tekst FEEST ook.
Het was een feestje om dit te maken;-)
Op de achterkant een schrijf gedeelte geplakt, toch leuk als je hem  aan een kadootje bevestigd.

Groetjes,
Chantal 

7 opmerkingen:

  1. Hoi Joyce,
    We hebben al mail verkeer gehad, haha Maar natuurlijk ook nog op je blog reageren op je prachtige lollypop! Het was ook juist mijn bedoeling om jullie te laten ervaren, hoe leuk het is om er één te maken! En jij hebt er ook plezier in gehad! Wat een mooie tip dat je de bovenrand van je papier hebt beplakt met washi tape en daarna de pons rand hebt gemaakt! Zo leer ik ook nog weer wat, hihi. Je bloem is een blikvanger en het is een feest om er naar te kijken! Bedankt voor het mee doen Chantal en tot later!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat mooi geworden, Chantal. Lijkt me nog een hele klus, maar het resultaat is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige lollipop heb je gemaakt Chantal...leuk al die accntjes ...het is een super creatie geworden

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje, dit is leuk. Echt mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk.. ik kwam laatst die rietjes tegen bij de hema.. daar waren ze alleen al leuk in het potje.. .. hahah.. zeker leuk om dit extra een cadeautje te doen.. top.groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Chantal ,
    wat een super leuke lollypop heb je gemaakt
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen