vrijdag 29 juli 2016

Easelkaart/doosje

Voor deze easelkaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende mallen:
bloem is van Leane creatief
de bladeren zijn van Joy
de blauwe vlinder is van Action
In de kaart zit weer een kaartje en daar heb ik de tekst van Marianne 'er is er één jarig' op gestempeld.
De vlinders zijn van SU
Gefeliciteerd is van Crealies en de roze vlinder is van Marianne.
Dit is leuk om een geschenkkaart in kado te geven of  gewoon een kleinigheidje.
Met deze kaart wil ik mee doen met:

Groetjes,
Chantal 

6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Chantal!
    Hier past precies je cadeautje in!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk cadeaudoosje heb je zo gemaakt, Chantal. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dit is een supermooi model. Ik heb het eens voor mijn moeder gemaakt. Ze was er zo ontzettend blij mee! Jouw doosje met eigenlijk een easelkaartje er boven op is gaaf!
    Dank je voor het meedoen bij de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaart doosje groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Chantal, erg leuk :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen