woensdag 9 maart 2011

Laat je lekker verwennen vandaag

Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn zusje, ze was gisteren jarig.
Dit vind ik een hele leuke tekst om mee te werken, je kan er eigenlijk alle kanten mee op.
De bloem is een nieuwe stans die we op de creabeurs in Arnhem hebben gekocht, van Marianne Design.
Het embossing gedeelte is gemaakt met een folder van Cuttlebug en de rand onder aan het design papier is gemaakt met een pons van EK.
Mijn zusje was er gelukkig blij mee.
Deze sjaal heeft mijn moeder voor me gebreid met een bol wol die we ook gekocht hebben in Arnhem op de beurs.
Zo fijn een handige moeder, bedankt.
Groetjes,
Chantal

1 opmerking:

  1. Hoi Chantal, gaaf kaartje weer.
    Kijk even op mijn blog, je hebt de candy gewonnen!
    Groetsels Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen