woensdag 5 oktober 2011

World card making day

Bij het SA forum was er zondag de hele dag World Card Making Day met meerdere challenges.
Dus samen met mijn moeder een gezellige dag ervan gemaakt.
De eerste challenge was een kaart maken met drie dingen uit de vuilnisbak.

Voor de kaart heb ik een stuk karton gebruikt van de verpakking van de magneetmatjes van de wibra. een stuk lint dat in een t-shirt zat en de cover van de tv gids.



Dit is dus het resultaat, vooral de roosjes van de tv gids vind ik erg leuk geworden. Het design papier komt uit mijn 'restjes bak', dus eigenlijk bestaat het complete kaartje uit afval.


De derde challenge was een kaartje van 10 x 10, bruin cardstock, 2 design papiertjes, 2 stempels.


Zelf vind ik hem erg leuk geworden.

De tweede challenge was eigenlijk onbekend, het enige dat je moest doen was cardstock klaarleggen met bepaalde maten en dan kreeg je gaande weg de opdracht wat te doen met de cardstock.


Het bleek dus een doosje met een kaartje eraan te wezen.

Dit was echt erg leuk om te maken, maar was wel tijd rovend, waardoor we de rest van de challenges niet meer gered hebben, best jammer.

De bovenste is mijn uitwerking en de onderste is van mijn moeder.


In het laatje kun je een doosje thee of wat chocolade doen.


dit was zeker voor herhaling vatbaar.


Groetjes,

Chantal











1 opmerking:

  1. Hi Chantal, wat een enorme produktie en een enorme creativiteit. Super. Erg mooie dingen heb je gemaakt en dat van afval, gaaf hoor. De kaart met het bruine hart vind ik erg mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen