vrijdag 4 november 2011

Zonder tekst

Ik moest een keer weer eens iets proberen, De rand is gemaakt met een pons van EK success, Swiss cheese, het resultaat vind ik zelf wel erg leuk.
Daar bovenop zit een Spellbinder Inverted scallop square large en de witte stippen komen uit de swiss cheese.
Daar boven op een mal van Nellie Snellen MFD022 en daar boven op een vlinder van Joy crafts.

Deze leuke spulletjes heb ik gekregen van Martina http://martinaskaartjes.blogspot.com/ .
Ik ben er erg blij mee, dank je wel.
Het envelopkaartje heeft me wel weer op ideeën gebracht.

Groetjes,
Chantal

2 opmerkingen:

  1. super te zien dat je je troostprijs gekregen hebt !
    veel plezier ermee
    en je kaartje, is heeeel erg leuk ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo chantal
    wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt dank je wel groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen