dinsdag 20 december 2011

Kerst 'kaart'

Dit is eigenlijk een waxinelichtkaart, maar ik heb in het doosje chocolade gestopt, dat blijft toch een goed kadootje.
De werkbeschrijving heb ik gevonden op de site van Stampartic.
De rand heb ik geponsd met een randpons van Avec, het papier is van de Action.

De letters zijn van Sizzix (Boys will be boys) en de sneeuwvlok is van Cuttlebug-Provocraft.
De ster heb ik gemaakt met Double dies van de Boekenvoordeel.
Erg leuk om te maken en net zo leuk om te geven.

Groetjes,
Chantal

2 opmerkingen:

  1. hallo chantal
    het is weer een heel leuk en lekkere kerst kaart geworden dank je wel dat heb je weer mooi gedaan
    groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal, Erg leuk geworden. En chocola is lekkerder dan waxinelichtjes toch! lol.
    Ik wens je hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2012.
    Groetjes Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen