vrijdag 29 maart 2013

Er is er één jarig

Ten eerst wil ik iedereen bedanken die de moeite neemt om een berichtje achter te laten.
Ik lees ze met veel plezier.

Deze verjaardagskaart heb ik gemaakt voor een vriendin van ons.
Het strookje kant aan de onderkant van het 'vaandel' geeft de kaart toch een iets meer vintage gevoel.
Ook op deze kaart heb ik weer met de hand een stiksel aangebracht.
De stempel is van Marianne design.
En ik kon het niet laten om een paar pareltjes te gebruiken.

Groetjes,
Chantal

Iedereen fijne paasdagen toegewenst.

2 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje, Chantal. En wat is die 'theepotdoos' mooi geworden. Leuk om te maken en helemaal leuk om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart heb je weer gemaakt super groetjes d

    BeantwoordenVerwijderen