woensdag 19 november 2014

Knutselavond

Gisteren was het weer ons knutselavondje en deze keer kwamen de dames bij mij.
Voor de dames heb ik dit 'taartje'gemaakt en gevuld met droste chocolade.
Ons eerste kaartje was deze.
Alles had ik al voorbereid, dus het maken ging best lekker snel.
Het tweede kaartje was deze, en voor alle dames had ik de vlinders en de bloemen al gemaakt, dus ook dit was zeer goed te doen
Zo ziet het er uit van de bovenkant, maar het is als platte kaart goed te versturen.
Dit was mijn derde kaart, maar daar zijn we niet meer aan toe gekomen, gelukkig had ik alle onderdelen weer goed voorbereid en kunnen ze deze thuis maken.
Dit was het kaartje dat Maria had gemaakt en voor ons als chocoholics is dit een droom kaart ;-)
En dit zijn 2 kaarten die we hebben gemaakt (gelukkig had ook Maria alles al voorbereid en waren de bloemetjes al uitgeknipt, waardoor het lekker snel te plakken was.
De stempel met de tak is echt super mooi.
Dit leuke kado hebben we gekregen van Annelies.
Ze had een nieuwe mal van een hart en deze ziet er erg leuk uit.

Bedankt dames het was weer een super gezellige avond.

Groetjes,
Chantal

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke dingen hebben jullie weer gemaakt op naar de volgende keer d

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was zeker weer een geslaagde knutselavond. Bedankt voor de chocolade en voor het voorbereiden van de kaarten.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie projecten, Chantal. Jullie hebben weer erg leuke creaties gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen